Napjainkra gyökeresen megváltozott a vásárlói döntéshozatal, és a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell a megváltozott környezethez. A modern márkakommunikáció kulcselemei a kreatív, a fogyasztókat saját élethelyzeteikben megszólító eszközök, az eddigieknél is integráltabb kampányok, és a digitális eszközökkel kiegészített médiamix. A PR eszköztára különösen alkalmas arra, hogy mikroszegmentálással és niche eszközök, csatornák alkalmazásával a vállalat megszólítsa a legbefolyásosabb fogyasztókat.
A WS Hungary fogyasztói kommunikációs szakcsoportja segít ismertséget és elkötelezettséget építeni ügyfeleink és termékeik részére. Számos sikeres kampányt terveztünk és menedzseltünk olyan kulcsfontosságú szektorokban, mint az IT és a telekom, az FMCG, a turizmus, az autóipar és a fogyasztói elektronika.
Szolgáltatásaink közé tartozik a termékbevezetés, fogyasztói edukáció, márkapozicionálás és márkafrissítés, rendezvénytámogatás, márkázott tartalom és szponzoráció, influencer marketing és témamenedzsment.
2025.08.07.
The next five years will transform communications more dramatically than the previous five decades. Chief communicators and marketing executives face a once-in-a-generation shift as technology fundamentally reshapes how attention is captured, how information spreads, and how reputations are shaped under intensifying pressure.
2024.08.28.
Imádod az influencerek világát? Beszélsz angolul? Csatlakozz hozzánk, és szervezz menő influencer kampányokat a világ egyik legnagyobb kozmetikai márkájának!
2024.08.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n