A vállalati hírnév a piaci tevékenység során fokozatosan kialakuló, értékes erőforrás, amit a vállalat a legkülönbözőbb helyzetekben kiaknázhat, és segítségével az üzleti folyamatokat a számára kedvező irányba terelheti.
A hírnév és az eredményesség között szoros kapcsolat van: egy jó hírnevű vállalatnak kevesebb erőfeszítésébe kerül a fogyasztók megnyerése és megtartása, a legtehetségesebb munkavállalók alkalmazása, a befektetők bizalmának megőrzése, és eredményesebb lehet a kormányzati lobbizásban, illetve a válságmenedzselésben is. A világ legelismertebb vállalatainak több mint háromnegyedének hírneve szenvedett csorbát az elmúlt 5 év során, ez azonban korántsem jelenti azt, hogy ezek a folyamatok szükségszerűek.
Számos eszköz létezik a vállalati hírnév építésére, melyek közül a WS Hungary által kidolgozott módszertan kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat reputációját maguk a vásárlói csoportokon belül meghatározó befolyással rendelkező szószólók építsék, akik aktívan fellépnek egy-egy márka, illetve a vállalat számára fontos ügy mellett.
„A hírnév és az eredményesség között szoros kapcsolat van: egy jó hírnevű vállalatnak kevesebb erőfeszítésébe kerül a fogyasztók megnyerése és megtartása, a legtehetségesebb munkavállalók alkalmazása, a befektetők bizalmának megőrzése."
2025.08.07.
The next five years will transform communications more dramatically than the previous five decades. Chief communicators and marketing executives face a once-in-a-generation shift as technology fundamentally reshapes how attention is captured, how information spreads, and how reputations are shaped under intensifying pressure.
2024.08.28.
Imádod az influencerek világát? Beszélsz angolul? Csatlakozz hozzánk, és szervezz menő influencer kampányokat a világ egyik legnagyobb kozmetikai márkájának!
2024.08.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n