A jótékonykodás önmagában ma már nem képes hatékonyan megkülönböztetni a vállalatot a versenytársaitól, és nem jár mérhető eredménnyel.
A legsikeresebb, és a legjelentősebb értéket teremtő CSR programok egy-egy ügy társadalmi szintű felvállalását, és az azzal kapcsolatos gondolkodásmód megváltoztatását tűzik ki célul. A sikeres CSR kommunikáció minden érintettet megszólít: 360°-os kommunikációval juttatja el az üzenetet a médiától kezdve a befektetőkön, az üzleti partnereken, a döntéshozókon és a munkatársakon át egészen a vásárlókig.
A jól felépített és megfelelően kommunikált társadalmi felelősségvállalási program különösen alkalmas arra, hogy proaktívan és tartósan védje a vállalat imázsát, és ez hosszú távon az üzleti eredményekben is jelentkezik. A társadalom irányában felelős magatartást tanúsító vállalatok a Weber Shandwick nemzetközi kutatása szerint jelentős előnyben vannak a vállalati imázst érintő krízishelyzetekben is.
„A társadalom irányában felelős magatartást tanúsító vállalatok jelentős előnyben vannak a vállalati imázst érintő krízishelyzetekben is."
2025.08.07.
The next five years will transform communications more dramatically than the previous five decades. Chief communicators and marketing executives face a once-in-a-generation shift as technology fundamentally reshapes how attention is captured, how information spreads, and how reputations are shaped under intensifying pressure.
2024.08.28.
Imádod az influencerek világát? Beszélsz angolul? Csatlakozz hozzánk, és szervezz menő influencer kampányokat a világ egyik legnagyobb kozmetikai márkájának!
2024.08.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n